Kvällsgäddor

Tjenare!

Var ute i söndags och fiskade lite gädda hemma i Vaxholmstrakterna. Bra fiske :) 13st pikes på 4 timmar ;)
Jag tog mig ut via skjuts av Peter, min chef, till Max. sen käkade vi pannkakor :D
jag hade köpt några nya beten och var sugen på att köra lite med dem, en svävande 4 play Leköring :) och en deviantor med riktigt najs braxfärg. Vi körde norrut och fiskade av lite schyssta småvikar med mycket glesvass och bra djup.
Vi hade mycket kontakter och många större efterföljande fiskar.
här är några av mina den här turen. ;) ser lite skeptisk ut för missade en grövre firre precis innan :/                    
Tagen under drillning av en ca 4kgs :) det var den sista på turen, nummer 13 :)

Max fiskar. :) ca 4kg och 3.5 kg



Max körde på i sitt race med spinnfluga medans jag trasslade med jerks :p. Faktiskt är alla spinnflugor slut i Sverige, de finns inte i några butiker iaf :/ Svängsta och Abu har fullt upp med att fylla beställningar i månader framöver hehe..

tycker det här var en schysst bild :p visar hur effektiv spinnflugan är.. :)

2009-05-19 @ 18:26:50

Kommentarer

Postat av: Oskarrrrrrrr

Härligt med bloggen grabbar. Lovar att titta ofta. Hoppas vi kan dra och fiska i sommar ;)

2009-05-19 @ 21:20:13
URL: http://www.teamsava.webb.se

Postat av: ANtonrrrrrrr

yeööh

2009-05-19 @ 23:42:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback