Onsdags fisket :)

Jag och Max var på en tur idag i samma trakter som söndags, jag åkte ut med buss från skolan och blev upplockad med båten ;) vi drog direkt till gäddviken som vi kallar den :). fiskade först lite i en annan vik men det gav inget förutom ett slackhugg som slet av linan på Max :p
Vi började racea om vem som fick flest och helt klart Max de första timmarna då jag lyckats ta en på buster jerk och Max 8 på spinnfluga :) sen började det lugna ner sig mot skymmningen och jag lyckades sätta tio raka gäddor på BIG! bandit. det var en riktigt bra tur, mycket missade fiskar och brutalt mycket aktivitet på en viss fläck där gäddan kastade sig över betet direkt :D / Adam
vi lägger ut bilder snart.
MVH adam o Max ;)

2009-05-21 @ 00:12:56

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback